FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?

Helemaal gek van 1 of meerdere van onze stuks? Yay! Dat horen we graag!

Hoe ga je te werk?

  1. Plaats alle gewenste stuks in je winkelmandje en klik daarna, wanneer je klaar bent met shoppen, op het winkelmand icoontje rechts bovenaan.
  2. Het is heel belangrijk dat je de juiste (adres)gegevens invult, dus kijk even na of alle gegevens in je order correct zijn, kies een betaalmethode en klik daarna op 'BESTELLING PLAATSEN'.
  3. Hierna word je doorverwezen naar het betalingsscherm. Wanneer je bestelling is afgerond, krijg je een overzicht hiervan.

Je zal onmiddellijk een orderbevestiging ontvangen in je mailbox nadat de betaling verwerkt is. Van zodra we je order verzenden, zal je ook een verzendbevestiging ontvangen, waarin vermeld staat wanneer je je pakje kan verwachten. Het aftellen is dan echt begonnen! 

 

Help! Mijn maat is uitverkocht! Komt het artikel nog terug op voorraad?

Hey, dat is jammer! Je hebt het net mislopen. We doen ons uiterste best om uitverkochte artikelen of maten zo snel mogelijk terug in ons gamma te krijgen.  Helaas is dit niet altijd mogelijk.

Wanneer een artikel terug op stock komt, laten we jullie dit steeds weten via onze nieuwsbrief en sociale media kanalen. Je kan ook je mailadres achterlaten in de invulbox bij het betreffende item en dan word je verwittigd wanneer dit terug op voorraad is.

Ik heb een kortingscode of een kadobon gekregen? Hoe kan ik deze gebruiken?

Lucky you!

Je kan de kortingscode of kadobon ingeven tijdens het afrekenen. Heb je een kortingscode, dan vul je die in boven de factuurgegevens. Heb je een kadobon, dan kan je deze invullen onderaan de verschillende betaalmethoden.

Wanneer je op ‚Äú WAARDEBON/KADOBON TOEPASSEN‚ÄĚ klikt, wordt de korting in mindering gebracht. ¬† ¬† ¬† ¬†

Een kortingscode kan je doorgaans slechts 1 keer gebruiken. Een kadobon hoef je niet in 1 keer op te gebruiken, alhoewel dat natuurlijk altijd kan en mag. Je kan het saldo gebruiken voor een volgende bestelling .Indien er een mededeling zou verschijnen dat de kortingscode of kadobon niet geldig is, dan is deze waarschijnlijk vervallen of niet correct ingevoerd.

Bij vragen kan u steeds contact opnemen met ons via info@nonaetmoi.be.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Als je betaling desondanks toch gedebiteerd werd op je rekening, kan het zijn dat de e-mail in je spam mailbox is terecht gekomen.

Vind je de orderbevestiging daar ook niet terug, laat het ons dan zeker weten en stuur een e-mail met een printscreen van je betaling naar info@nonaetmoi.be

Welke betaalmethoden zijn er?

Bij Nona et moi heb je keuze uit verschillende betaalmethoden, namelijk:

  • Online bankieren: Bancontact/iDEAL
  • Creditcard¬†: VISA, Master Card
  • Bankoverschrijving
  • Online betaalsystemen¬†: Paypall
Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel verzenden wij naar Belgi√ę en naar Nederland.¬†

Wat zijn de levertijden?

De levering van jouw pakket gebeurt normaal gezien binnen 1-3 werkdagen. Voor de levering van onze pakketten werken wij samen met DPD. Je kan kiezen of je jouw pakket laat leveren op een privé-/werkadres of in een Pick up parcelshop bij jou in de buurt. 

Tijdens de feestdagen en de soldenperiode kan dit iets langer duren. Ook door onvoorziene omstandigheden buiten onze wil om ( zeer slechte weersomstandigheden, COVID-19, stakingen,...) kan jouw pakket langer onderweg zijn.

Je krijgt van ons steeds een track & trace code zodat je exact weet wanneer jouw pakket zal geleverd worden. Heb je deze mail echter niet zien langskomen dan kun je alsnog de status van jouw bestelling zien via jouw Nona et moi account. Klik rechtsboven op het icoontje naast de winkelmandje en log in met jouw gebruikersnaam en paswoord. Na aanmelding kom je automatisch op jouw account pagina waar je dan de status van jouw bestelling en verzending ziet.

Bij vragen of problemen, stuur gerust een mailtje naar info@nonaetmoi.be en dan kijken wij het even voor je na.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten voor Belgi√ę bedragen 5,85‚ā¨ en voor Nederland 8,35‚ā¨. Je pakket is ook standaard verzekerd tegen verlies en schade.

Bedraagt je bestelling meer dan 100‚ā¨? Yay! Dan nemen wij de verzendkosten op ons!

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet helemaal tevreden over je aankoop? Het spijt ons om dat te horen maar we begrijpen uiteraard dat het niet altijd allemaal even goed kan zijn. 

Je kan je bestelling ruilen of terugsturen binnen 14 kalenderdagen nadat je jouw pakket ontvangen hebt. De kosten hiervoor zijn voor jouw rekening. De retour dient te gebeuren via verzending met een track and trace code. Pakketten zonder track en track code die verloren gaan  zullen niet terugbetaald worden door ons. Ook indien de items niet op tijd worden geretourneerd kan er gevraagd worden naar een bewijs van verzending.          

 

  1. RETOURNEREN

VOORWAARDEN

  • De items moeten in nieuwstaat zijn, d.w.z.¬†ongedragen en onbeschadigd,¬†en moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking met de originele etiketten¬†(dus ook de plastic zakken) nog steeds bevestigd.
  • Schoenen worden geretourneerd in de onbeschadigde schoendoos.
  • Schoenen of kleding met draagsporen (vlekken, parfumgeur, ....) worden niet aanvaard.¬†

 

Hoe ga je te werk?

STAP 1

Laat ons binnen de 14 kalenderdagen weten dat je je bestelling (of een deel ervan) wil terugsturen door ons een mailtje te sturen op info@nonaetmoi.be.

STAP 2

Kies de postdienst van jouw keuze. Zorg ervoor dat alle items, in de originele verpakkingen en met alle originele etiketten nog bevestigd, goed en stevig verpakt zijn. Voeg het retourformulier toe, wat je hier kan vinden, en daarna stuur je je pakket op naar :

Nona et moi                                                                                                            

T.a.v. Suryani Six                                                                                            

Hammeveld 25                                                                                                      

 3061 LEEFDAAL

STAP 3

De terugbetaling door ons zal gebeuren binnen de 14 kalenderdagen nadat we jouw pakket hebben ontvangen.

 

       2.  RUILEN

Wil je een andere maat of kleur, dan moet je een nieuwe bestelling plaatsen. Het item wat niet goed is, stuur je dan terug volgens bovenstaande procedure.

 

Wat als mijn pakje wordt geleverd op een moment dat ik niet thuis ben?

De DPD koerier komt 1 keer langs met jouw pakket.

Indien er niemand thuis was, zal de DPD koerier jouw pakket dezelfde dag afleveren bij een DPD Pickup shop bij jou in de buurt. Hier kan je vervolgens jouw pakket ophalen wanneer jij dat wil (wel binnen 7 werkdagen), dezelfde dag nog of iets later. Weet dat DPD meer dan 1500 Pickup parcelshops heeft in de Benelux, dus er is zeker één bij je in de buurt!

Ook zal er een briefje voor jou achtergelaten worden in je brievenbus met alle relevante informatie over jouw pakket, inclusief de DPD Pickup shop waar hij/zij jouw pakket zal afleveren.

Als je een vraag of bezorgdheid hebt over je levering, neem dan contact op met ons en stuur een mailtje naar info@nonaetmoi.be

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Ja, dat kan, enkel en alleen in het geval we je bestelling nog niet hebben verstuurd. Zodra jouw bestelling is verstuurd, is het niet meer mogelijk deze te annuleren of te veranderen. Na ontvangst van jouw bestelling, is het uiteraard wel mogelijk om jouw artikel(en) te ruilen (zie onder “Kan ik mijn bestelling retourneren?)